Θέλετε να επικοινωνήσετε με άλλους ασθενείς που παρακολουθούνται στην ίδια Μονάδα με εσάς;
Θέλετε να μιλήσετε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζετε στην Μονάδα σας;
Θέλετε να γνωριστείτε από κοντά με άλλους ασθενείς της Μονάδας σας;
Τώρα κάθε Μονάδα Ειδικών Λοιμώξεων έχει το δικό της Forum συζητήσεων με τους ασθενείς της.
Οδηγίες χρήσης του φόρουμ
Παρακαλούμε διαβάστε τους παρακάτω κανόνες:
Το Forum είναι χωρισμένο ανά Μονάδα Ειδικών Λοιμώξεων, για να μπορούν να επικοινωνούν ευκολότερα οι ασθενείς που ανήκουν στην ίδια Μονάδα Ειδικών Λοιμώξεων.
Ο κάθε χρήστης καλό θα είναι να χρησιμοποιεί μόνο το Forum της Μονάδας Ειδικών Λοιμώξεων στην οποία παρακολουθείται.
Για την πρόσβαση στο Forum της Μονάδας Ειδικών Λοιμώξεων στην οποία παρακολουθείστε, εκδίδεται μυστικός κωδικός πρόσβασης.
Είναι υποχρεωτική η χρήση Ελληνικής γραμματοσειράς στα μηνύματα. Η μη χρήση Ελληνικής γραμματοσειράς δικαιολογείται μόνο στην περίπτωση σχετικών τεχνικών προβλημάτων ή αλλοδαπού χρήστη.
Είναι υποχρεωτική η χρήση της Ελληνικής γλώσσας στα μηνύματα, ασχέτως της γραμματοσειράς, που χρησιμοποιείται. Η μη χρήση Ελληνικής γλώσσας δικαιολογείται στις περιπτώσεις:
Αλλοδαπού μέλους
Αυτούσιας παράθεσης αμετάφραστου κειμένου γραμμένου σε άλλη γλώσσα (πχ. απόκομμα τύπου, ανακοινώσεις, περιεχόμενο ιστοσελίδων), προς ενημέρωση των υπόλοιπων μελών
Σε περιπτώσεις όπου χρειάζεται η επικοινωνία μεταξύ δύο μελών και το αντικείμενο δεν ενδιαφέρει τα υπόλοιπα μέλη, συστήνεται η χρήση του email του χρήστη (αν υπάρχει)
Σε περίπτωση που οποιοσδήποτε θεωρεί πως υλικό στο Forum είναι προσβλητικό ή υβριστικό ή εν γένει αντιτίθεται σε νόμους της Ελλάδας ή τον κανονισμό χρήσης, πρέπει αμέσως να ειδοποιήσει με μήνυμα το www.hivaids.gr
Υπενθυμίζεται πως το Forum είναι δημόσιο βήμα ανταλλαγής απόψεων, και άρα κάθε μέλος πρέπει να φροντίζει για την αποφυγή διαρροής προσωπικών του δεδομένων (όνομα, τηλέφωνο, διεύθυνση κατοικίας, κλπ.).
Το Forum των ασθενών είναι μια "ευκαιρία" που δίνεται στα οροθετικά άτομα να επικοινωνήσουν μεταξύ τους, γι' αυτό οφείλουμε να τηρούμε τους κανόνες του ώστε να είναι εύχρηστο και χρήσιμο.
Globally, an estimated 40 million people live with HIV. Although 30Β·7 million of the people living with HIV have access to antiretroviral therapy, there were still 1Β·3 million new infections in 2022.1 There is an urgent need to prevent HIV acquisition through effective prevention programmes, including pre-exposure prevention (PrEP) or, ideally, a prophylactic vaccine.
The response to the HIV epidemic has shifted from providing care primarily for individuals who are severely ill to a more inclusive approach aimed at expanding access to HIV services.1 Poor quality care, resulting from inefficiencies in clinic systems, staff shortages, and stigmatising or discriminatory behaviours from health-care workers,2–5 can negatively affect client engagement, whereas respect, dignity, empathy, compassion, and clear communication can improve engagement.3,6,7 Although differentiated service delivery models have addressed some structural barriers,8 interventional studies are needed to show how to improve the quality of interpersonal interactions between clients and health-care workers and whether this improvement affects HIV treatment outcomes.
Following on the results of formal randomised clinical trials, real-world data can provide important insights into the safety and efficacy of a new drug regimen when it is used among a more diverse patient population and in a less controlled clinical setting. As Jongen and colleagues1 point out in The Lancet HIV, available real-world data for long-acting injectable cabotegravir and rilpivirine are largely limited to retrospective analyses with small sample sizes.1 The authors aim to address this issue using data from the well established ATHENA cohort, which includes comprehensive data for almost all people living with HIV receiving medical care in the Netherlands.
About us
Στο hivaids.gr, φιλοξενούμε αφιλοκερδώς το "Πρόγραμμα Συνεργασίας" Μονάδων Λοιμώξεων για την ανάπτυξη διαδικτυακής τράπεζας κλινικών παραμέτρων. Το Πρόγραμμα δημιουργήθηκε από έναν γιατρό ειδικό στην HIV λοίμωξη με τη συμμετοχή των Μονάδων:
Σας έχει σπάσει ποτέ το προφυλακτικό κατά τη διάρκεια μιας ερωτικής επαφής;
Επικοινωνία
Ανακοινώσεις
Χρήσιμες πληροφορίες
Το ατομικό δίμηνο επίδομα οροθετικότητας των μηνών Μαρτίου-Απριλίου 2017 ύψους 1.394 ευρώ, πιστώθηκε από τις κατά τόπους Υπηρεσίες Πρόνοιας στους τραπεζικούς λογαριασμούς των δικαιούχων στις 12 Μαΐου 2017.
Αρχίζει την Πέμπτη 15-12-2016 η χορήγηση των δελτίων μετακίνησης Ατόμων με Αναπηρία του έτους 2016 από τις αρμόδιες υπηρεσίες πρόνοιας των Περιφερειακών Ενοτήτων.
Επιπλέον άδεια 1 μήνα ετησίως µε αποδοχές για οροθετικούς μισθωτούς, οι οποίοι έχουν προϋπηρεσία 4 ετών στον εργοδότη.
Δωρεάν αστικές τηλεφωνικές κλήσεις χιλίων (1.000) λεπτών μηνιαίως για οροθετικούς & έκπτωση Internet αξίας 16 € επί της συνολικής μηνιαίας χρονοχρέωσης για άτομα με ποσοστό αναπηρίας άνω του 67%.
Δεν παραπέμπονται εκ νέου στα ΚΕΠΑ, οι ενδιαφερόμενοι που προσκομίζουν γνωματεύσεις αναπηρίας των οποίων η ισχύς δεν έχει λήξει, ζητώντας σύνταξη, επίδομα οροθετικότητας, ή κάποια άλλη κοινωνική ή οικονομική παροχή.
Οι Άνεργοι εγγεγραμμένοι στα μητρώα του ΟΑΕΔ απαλλάσσονται της καταβολής κομίστρου στα δημόσια μέσα μαζικής μεταφοράς του Ο.Α.Σ.Α. με την επίδειξη ταυτότητας και πρόσφατης βεβαίωσης ανεργίας.